کمپانی زمانی و تاریخچه آن

  • نویسنده: zamani
  • دسته بندی: علمی
  • تاریخ ارسال: اردیبهشت 19, 1402

کمپانی زمانی  و تاریخچه آن

فروشگاه آنلاین و سایت کمپانی زمانی  یک شرکت خصوصی  و یک بازار خرید و فروش آنلاین است که فعالیت خود را اولین بار در سال 1390 شروع کرد و فروشگاه های مختلفی زیر مجموعه آن میباشند که در هر حوزه فعالیت میکند  می‌توانید هر کالایی در هر دسته و گروهی را از هر برند از آن خریداری کنید مجموعه فروشگاهای اطلس دیجیتال ٬اطلس موبایل ٬دیجی اطلس ٬موزه زمانی ٬دنیای کلش٬کود زملن استور٬ نکسوس نیوز ٬جی اس ام دیجیتال ٬نکسوس نیوز و سایر فروشگاه های اینرنتی و خبری واطلاع رسانی همه زیر مجموعه کمپانی زمانی میباشند که در حوزه های مختلفی فعالیت کرده و در حال فعالیت میباشند کمپانی زمانی کار اصلی آن واردات و فروش کالاهای بسیار کم یاب نایاب و دست دوم که در بازار موجود نمیباشند و سفارش کالا از آمازون و ایبی میباشد کار اصلی کمپانی زمانی فروش کالاهای نایاب و بسیار کمیاب بازار میباشد  .

 

انگیزه ایرانی ها برای خرید از آمازون چیست؟

مشتریان کمپانی زمانی  بیش از هر چیز، دلایل زیر را به عنوان انگیزه خرید از آمازون بیان کرده اند:

  • میخواهم بابت کیفیت و اصل بودن کالا مطمئن باشم.
  • برخی کالاها در کمپانی زمانی  حتی با هزینه حمل و نقل باز هم از فروشگاه های داخلی ارزان تر است
  • کالاهایی را از کمپانی زمانی  سفارش می دهم که یا در ایران نیست و یا به سختی پیدا می شود.
  • میخواهم برای عزیزانم، هدایایی خاص و کاملا متفاوت خریداری کنم
  • ارزان ترین هزینه تمام شده را به مشتری ارائه می دهد.
  • پرداخت به ریال از طریق کلیه بانک های ایرانی را میسر ساخته است.
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی صادره از وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

 

چرا کمپانی اینقدر پرطرفدار است؟

از دلایل محبوبیت این سایت می توان به تنوع بالای کالاها و برندها اشاره کرد.

هچنین شما می توانید کالاهای دست دوم و یا بازسازی شده که کارکرد بالایی نداشته اند را با قیمت بسیار مناسب تر و کم تری خریداری کنید.

علاوه بر این مزایا، در همواره حراجی ها و تخفیفات مختلفی به کاربران ارائه می شود که به شما این امکان را می دهد کالای مورد نظرتان را گاهی با کم تر از نصف قیمت اصلی نیز خریداری کنید.

با استفاده از این فروشگاه بین المللی می توانید به کالاهایی که در کشور نیست و یا پیدا کردن مدل اصل و اورجینال آن سخت است نیز به راحتی دسترسی داشته و آن را تهیه کنید.

 

 

 

 

 

.

 

برچسب ها:

استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی کمپانی زمانی فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به آقای :علی زمانی(مدیر و موسس ) می‌باشد. Copyright © 2023
فروشگاه اینترنتی کمپانی زمانی ، بررسی، انتخاب و خرید آنلاین کمپانی زمانی یکی بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور، اینک در آستانه‌ی چهارمین سال فعالیت، با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که کمپانی زمانی از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، هرسال، حوزه‌های تازه‌ای را در فروش کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود افزوده است. گستره‌ای به وسعت کالاهای دیجیتال موبایل، تبلت و کتابخوان‌ها، لپ‌تاپ، کامپیوتر و لوازم جانبی، دوربین، صوتی و تصویری، ماشین‌های اداری و لوازم جانبی کالای دیجیتال لوازم برقی، آشپزخانه، سرو و پذیرایی، دکوراتیو، خواب و حمام، شست‌وشو و نظافت و ابزارساعت، ابزار سلامت از برندهای متنوع، متعدد و سرشناس جهانی همچون اپل، سونی، سامسونگ، ال‌جی، اچ‌پی، کانن، بوش، نایک، آدیداس، نیوا و ... کمپانی زمانی

خوش آمدید میهمان

ورود به سایت